SÅ MYE PENGER BRUKTE JEG:

Annonse ELLOS

God søndag alle sammen! Da var helgen over og jeg er tilbake på skolen i morgen. Tidligere denne uken på skolen har vi stort sett bare fått en smakebit på hvordan det blir fremover i de ulike fagene, og selv om det har vært noe “ordentlig” undervisning så er jo alt helt nytt, og de første vurderingene er om noen uker allerede – så jeg vet at det virkelige kjøret begynner å nærme seg. I dag skal jeg derfor bare ta det helt med ro, slappe av og lade opp til ny uke. Ikke minst lage en skikkelig god middag til guttene ♥

I dag tenkte jeg faktisk at jeg skulle fortelle dere noe som jeg vanligvis aldri sier noe om her på bloggen: Nemlig penger. Den første lønningen jeg noen gang fikk på bloggen etter en måned var på 30 000,- og jeg som var 16 år og aldri hadde hatt noen jobb tidligere. Men selv om jeg var ganske flink til å spare, så sløste jeg også en del penger i begynnelsen av bloggkarrieren min. For å si det mildt. Husker jeg bestilte klær på nett for 7000,- en måned, akkurat som at det var helt normalt. Når jeg ser tilbake på det nå synes jeg det er sykt. Jeg mener, jeg bestiller jo fremdeles klær på nett, men jeg tenker mye over hvor jeg bestiller fra, og ikke minst hvor mye penger jeg bruker. Og som dere kanskje allerede vet, så har jeg alltid en rabattkode på Ellos når jeg har samarbeid med dem. Det har jeg også i dag! De har også supre priser i utgangspunktet, og du får mye fint (som holder lenge) for pengene. Derfor velger jeg også blant annet Ellos, uavhengig av om jeg har samarbeid med dem eller ei.

Ellos har også fokus på bærekraftig produksjon (deriblant også en ekstra serie klær som går under navnet A better choice) og det er viktig for Ellos at produktene deres produseres i fabrikker med gode arbeidsforhold som preges av respekt for mennesket og miljøet. De har til og med etablert et etisk kodeverk basert på standarden Initiative Clause Social, ICS, som omhandler barnearbeid, tvungen/ufrivillig arbeidskraft, diskriminering, rett til å tilhøre fagforening, lønn, fordeler, helse, sikkerhet på arbeidsplassen og miljø. Alle nye leverandører til Ellos signere disse etiske retningslinjene og garantere at de jobber aktivt med å etterleve dem, det blir også gjort regelmessige tilsyn og oppfølging, samt inspeksjoner hos alle leverandører. Da kan vi snakke om at andre kleskjeder har noe strekke seg etter, for her går Ellos virkelig foran som et utrolig godt eksempel♥ Det gjør meg stolt som blogger å samarbeide med en slik kjede, som tar ansvaret sitt på alvor!

I dag tenkte jeg å vise dere mine favoritter hos Ellos akkurat nå, av både bukser og overdeler!

Elsker denne sorte gjennomsiktige blusen! Som dere sikkert har fått med dere har jeg et par slike i hvite, haha. De er så fine til noen tettsittende bukser, og en bh eller topp under – litt avhengig av anledning og vær. Du finner den HER til kun 250,- Den rød-aktige blusen finner du HER og den hvite, enkle skjorta finner du HER til kun 150,-

Okei, jeg må bare fortelle dere noe morsomt. Jeg kikket på en slik brun bukse i kordfløyel her for maks en uke siden, og den var eksakt lik som den jeg fant her og kunne vise dere – men dessverre hadde de ikke inne størrelsen min og da fikk jeg ikke meg selv til å kjøpe den, enda hvor fin den var. Haha! Har skjønt at disse er skikkelige populære i år, og du finner den brune buksen jeg snakker om HER! (Ellos har forresten alltid et meget bredt utvalg i størrelser, så her kan jeg faktisk finne en som passer jeg også!) Den hvite buksa finner du HER, og den tettsittende sorte finner du HER.

Rabattkoden min gir dere 30% på den dyreste varen du handler fra ordinære priser, inkludert eksterne varemerker (ikke møbler).  Koden er gyldig til og med 31/8 – så den gjelder altså i noen dager til! Koden er: 405408
Ha en riktig fin søndag videre!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg