SÅNN ER DET Å HA BARN!

God tirsdag, alle sammen! For en utrolig koselig dag vi har hatt i dag. Bestevenninna mi gjennom flere år kom på besøk til oss i går, og siden Fredrik måtte jobbe overtid i dag tok vi oss like så godt en skikkelig tur ut. Vi hadde selvfølgelig med oss både Leo og Noah, og bestemte oss for å ta både tog og buss for å komme oss på nærmeste lekeland. Enklere sagt enn gjort, så klart, med begge barna med + barnevogn, veske med mat & drikke, skift til guttene og alt annet man trenger når barna er med ut på tur. Vi har spist lunsj, vært på lekeland et par timer, gått en tur i Sandefjord sentrum, dratt hjem igjen til Larvik og hatt en liten handletur i Larvik sentrum i tillegg. Alt i alt har vi hatt en både morsom og fantastisk dag med barna med mange timer tilbrakt utendørs, i tillegg til lekeland! Verdens beste guttene mine, som har lekt og kost seg som bare det i hele dag ❤️

Men vi har også løpt etter barn som plutselig finner ut at “Nå skal jeg løpe like fort som Usain Bolt bort fra mamma”, løst opp i søskenkrangling, tatt hånd om trass og barn med selektiv hørsel (som følgelig ikke vil høre på mamma hele tiden, for det blir jo tross alt kjedelig i lengden) og måtte bære et barn ut av matvarebutikken som ikke fikk lov til å spise de 15 kindereggene han hadde funnet i godterihyllen. “Mamma, nå er du en tullebukk!” sier den ene sønnen min til meg når jeg svarer han for 10ende gang at vi rett og slett ikke kan gå innom bestemor og bestefar (Altså mine foreldre.. Som bor i Gjøvik) før vi skal dra hjem til Larvik 😂

Men sånn er det å ha barn, ikke sant?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg