SPØRSMÅL OG SVAR: OM MEG

God kveld, fine dere! I dagens blogginnlegg hentet jeg litt inspirasjon fra Kona til. Disse spørsmålene som blir besvart i dette blogginnlegg har nemlig gått som en farsott på utallige Facebook-statuser den siste uken. Greia er at man skal stille barna sine disse spørsmålene, og så skal man skrive ned svarene akkurat slik de har svart. Jeg synes dette var så festlig at jeg tenkte jeg kunne dele det med dere♥ Det er forresten 5-åringen min som har svart!

1. Hva heter mamma?
– Jesskika (Sånn er det å ha et engelsk navn som er vanskelig å uttale for de små, haha!)

 

2. Er hun stor eller liten?
– Litt stor!

 

3. Er hun morsom eller kjedelig?
– Kjedelig.

 

4. Hva er mammas favorittmat?
– Yoghurt (vegansk)

 

5. Hva er mammas favorittdrikke?
–  Juice.

 

6. Hva er mammas favorittgodteri?
– Sjokolade!

 

7. Hva liker mamma helst å gjøre når hun har fri?
– Skriver på jobben.

 

8. Hva liker mamma å ha på seg?
– Joggesko.

 

9. Hvor gammel er mamma?
– Gammal! (Oh, the irony😂)

 

10. Hva skulle mamma fått i overraskelse?
– En gave! En Sjokolade.

 

11. Hva liker mamma å se på TV?
– Netflix.

 

12. Hva liker mamma å gjøre?
– Spille og leke med Noah.

 

13. Hva sier mamma hele dagen?
– Noah! Noah! Noah!

 

14. Når blir mamma stressa?
– Vet ikke.

 

15. Hvor vil du reise med mamma?
– Til Gjøvik til bestemor og bestefar.

 

16. Hva liker ikke mamma at barna gjør?
– At vi ikke tuller hele tiden.

 

17. Hva gleder mamma seg til?
– Til vi skal til Gjøvik. Og å gå på skolen.

 

18. Hva er mamma redd for?
– Flyet!

 

19. Hva ville mamma aldri gjort?
– Kaste leker (lekene våre!)

 

20. Hva liker mamma?
– Å løpe og kjøre bil! (Jeg har ikke førerkortet, så lurer på hvor sistnevnte kommer fra? Haha!)

Synes det er gøy hvor mye barn får med seg! Har aldri sagt at jeg har flyskrekk til guttene (heller ikke flydd med dem på flere år) men likevel har han fått med seg at jeg er redd for fly. Haha! Håper dere har hatt en fin helg, jeg er kommet mer i rute med skolearbeidet og gleder meg til påskeferien slår inn for fullt når Fredrik er ferdig på jobb på onsdag i kommende uke. Håper dere har det bra, og ikke minst er friske og raske. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg