STILLE FØR STORMEN

Riktig god kveld! Nå har jeg akkurat fått hvilepuls og kunne endelig sette meg ned for å oppdatere dere. I dag har vi nok en gang fått litt mer besøk av familien min, og er storfornøyd etter dagen. De siste dagene har jeg nemlig brukt store deler av tiden min på å øve til en prøve i naturfag jeg hadde i dag på skolen. Som jeg har nevnt den siste tiden, er dette siste termin nå av mitt første år (av det som blir to år totalt) på skolen, så dette blir trolig et tøft siste halvår på skolen før sommerferien – det er unektelig en del press, som jeg for øvrig har sørget for selv, men jeg har troen på at det blir skikkelig gøy.

Mye snakk om skolen for tiden fra min side – det er bare veldig altoppslukende merker jeg! Gi meg beskjed om det blir i overkant – dere blogglesere er heldigvis skikkelig flinke til å gi meg beskjed, ærlig og direkte. Det setter jeg så stor pris på!

Så, hva skjer for tiden her hjemme? Leo og Noah er glade og fornøyde – og gleder seg til hver bidige nye dag i barnehagen med vennene sine. For tiden blir størstemann bedt i en del bursdager, og det er stor stas kan dere tro. Han er veldig opptatt av å minne meg på bursdagen hans i mars – skatten min gleder seg mildt sagt veldig til å fylle fire år. I tillegg er jeg i gang med et prosjekt hvor jeg prøver å lage mange nye, hjemmelagde matretter til middag i løpet av hverdagene – hvor målet bare er at de skal smake på maten. Noah er ikke så fan av opplegget mitt har jeg skjønt, men jeg har troen på at de vil lære seg å like nye ting og matretter etter hvert – det tar rett og slett bare litt tid! Jeg har skjønt at tross at barna mine stort sett er veldig ulike både utseendemessig (fikk faktisk spørsmål om de var halvsøsken her om dagen) og personlighetsmessig, så har de naturligvis en del til felles også. De er blant annet veldig sosiale små gutter begge to – akkurat som mammaen sin. Haha!

I helgen har vi mange koselige planer nå som vi har besøk her i den fine leiligheten vår. Kanskje noen turer ut i snøkaoset, på kafe, på besøk til besteforeldre? Aner ikke – men vi gleder oss! For ikke å snakke om planene for bloggen. Nå er det stille før stormen enn så lenge, men jeg vet at denne helgen trolig vil bli den beste på veldig, veldig lenge ❤️

Ønsker dere en kjempefin kveld videre, og riktig god helg når den tid kommer utover dagen i morgen!

3 kommentarer
    1. Det går så fint at du prater mye om skole, er jo noe som opptar deg.
      Jeg selv prater veldig mye om billappen og oppkjøringen jeg har i neste uke.. tror det noen ganger kan bli for mye der fra min side til folk.

    2. Har en datter som er 2,5 år gammel, og jeg skal tilbake på skolebenken nå til høsten og er litt nervøs for hvordan alt skal gå til.

      Kunne du tenke deg å skrive et innlegg, om dine beste tips for å få hverdagen til å gå rundt med skole og barn? ♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg