STOLT OG GLAD!

Annonse Ellos

God søndag, dere! Plutselig var helgen over nok en gang, men det synes jeg er helt fint etter langhelg og hele pakka. Dessuten er det 1 september i dag! Det er vanskelig å tro, spesielt ettersom jeg fortsatt er litt stuck i typ 2017. Kalenderen går videre og hodet mitt følger overhodet ikke med 😂 Håper det er flere av dere som kan kjenne dere igjen i det.

Jeg vet ikke heelt hva vi skal fylle dagen med i dag, jeg hadde egentlig litt lyst til å ta med meg Leo på det som visstnok skal være en helt fantastisk vegansk kafe i Skien (siden det bare tar 20 min med tog dit nå etter at det kom ny togbane for et år siden, eller noe sånt) men de hadde visst stengt i dag. Så det får jeg komme tilbake til en annen dag når vi har fått vært der, da jeg har hørt SÅ mye bra om stedet ♥ Men det er nokså varmt ute selv om det ikke akkurat er sol, så vi kommer til å ta med oss barna ut på noe koselig i løpet av dagen – det er i hvert fall helt sikkert.

Tilbake til overskriften: Jeg er stolt og glad for å kunne dele flere av mine favoritter fra Ellos Plus Collection i dag! Jeg har jobbet mye med Ellos de siste månedene, og det er viktig for meg å inkludere mangfoldet vårt når jeg viser dere mine favoritter fra de nye kolleksjonene deres ♥ Den gjennomsnittlige norske klesstørrelsen for kvinner er så vidt jeg kan huske 40 eller 42! Og da skuffer det litt at mangfoldet vårt uteblir i så ufattelig mange reklamekampanjer for hverdagsklær og ikke minst høstklær – som jo er over alt for tiden. Igjen, vil jeg dele min begeistring for Ellos og det faktum at de inkluderer oss alle. Ellos har jo nylig kommet ut med sin egen nye kolleksjon kalt Ellos plus collection, modellene ser fantastisk ut – og plaggene likeså! Her er noen av mine høstfavoritter til Ellos Plus:

Elsker den sorte blusen! Den finner du HER til 279,- med rabattkoden min du finner lenger ned i blogginnlegget ♥ Sort bukse finner du HER ♥ Grønn bluse kan du se på HER

Og her er noen av favorittene mine fra Ellos collection:

Den hvite blusen er definitivt favoritten min av disse tre, og den koster nå kun 239,- (!!) HER kan du finne den ♥ Den sorte buksen i midten finner du HER ♥ Og den sorte genseren kan du finne om du klikker HER og den koster kun 209,- med rabattkoden min! Har sett at disse er veldig populære for tiden ♥

Bruk rabattkoden min 405408 for å få 30% rabatt på den dyreste varen din når du handler produkter med ordinære priser hos Ellos.no (gjelder ikke møbler) – du kan trykke HER for å gå inn på Ellos og se om du finner noe du liker.

Det var forresten noen som lurte litt på størrelsene i Ellos Plus Collection sist gang jeg skrev om det! De skal ha inne så og si alle størrelsene (om de ikke er utsolgt) og størrelsene går fra 44 – 60 (og 34 til 42-44 på Ellos Collection) ♥ Happy shopping, og ha en fin søndag dere!

4 kommentarer
    1. Du er vel ikke mer enn 36. Blir ikke dette da en veldig villedende reklame. Beklager om dette virker krast, men jeg trodde poenget med reklame var ting man selv bruker?

      1. Jeg har aldri sagt at jeg selv bruker plaggene fra Ellos Plus collection, men fra Ellos collection (som har størrelser fra 32/34 og til 42/44) – og de er fra samme produsent og fabrikker, så jeg vil jo tørre å påstå at jeg kan gå god for kvaliteten på begge to. Når det er sagt var ikke dette ment som et forsøk på å få det til å se ut som at jeg selv bruker fra Ellos plus, men når jeg fikk valget om å reklamere for enten Ellos plus eller Ellos collection valgte jeg begge to fordi jeg ikke vil utelukke noen av leserne mine. Jeg aner ikke hva slags klesstørrelser dere som leser bloggen min bruker, men jeg vil inkludere alle i det jeg velger å fronte. Det var altså kun ment godt fra min side, da jeg fikk valget om å kun markedsføre Ellos collection, men valgte å inkludere plus-kolleksjonen også fordi det er viktig for meg at alle skal vite at de kan finne størrelsene sine på Ellos, ikke minst det faktum at jeg heier på mangfold i klesbransjen. Derfor takker jeg blant annet nei til å reklamere for andre aktører som utelukker klesstørrelser utover og 42/44.

        Håper dette virket oppklarende, og det er bare å stille spørsmål dersom du lurer på noe mer rundt dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg