TIDENES BLOGGERMAMMA

God kveld dere! I dag har bestevenninna mi dratt hjem igjen etter noen herlige dager her sammen med oss. Jøye meg som vi har kost oss! Masse latter, koselige dager med barna og Gudene vet hva vi ikke har funnet på, altså.. Det varmer så utrolig mye å se henne sammen med barna mine og vi har jo virkelig fått mye tid med guttene disse dagene. Vi storkoste oss for øvrig uten barn i går kveld med middag ute og det hele, og jeg kjenner virkelig at gleder meg veldig til neste gang hun kommer! Vi spiste på en flott restaurant ved bryggen i Stavern kalt “Smak av Stavern” som jeg absolutt kan anbefale videre. De hadde både tapas og “vanlige retter”, samt mye annet så klart. Både noe vegansk og vegetarisk, til dere som skulle lure på det 😋

Fredrik fikk dessuten beskjed i dag om at han hadde fri fra jobb i morgen – så plutselig ble det langhelg på oss alle 4 her hjemme. Veldig koselig! På mandag får vi også besøk av mine foreldre igjen, og pappa har bursdag samme dag – så disse dagene kommer nok til å gå i ett siden det er så mye som skjer..

Før bestevenninna mi dro hjem igjen i dag, rakk vi heldigvis en bytur med sammen barna! Kos og kaos på samme tid. Vi dro på favoritt-kafeen min her i Larvik kalt Hungry Heart, og spiste litt lunsj samt at barna for en gangs skyld fikk kake av meg. De spiste for øvrig ca bare halvparten, så de var visst ikke i så ekstase som jeg trodde de kom til å bli – kake tilhører nemlig bursdager her hjemme så det spiser vi faktisk aldri ellers. Jeg måtte ta meg i å riste på hodet av meg selv da jeg fortalte guttene at “Før dere begynner å spise MÅ bare mamma ta noen bilder av maten først” – følte meg som tidenes bloggermamma og ler litt av det enda😂 Haha, herregud..

Nå skal jeg trene og lese historie pensum for VG2, før Fredrik og jeg skal spille litt sammen. Håper alle sammen får en veldig fin torsdagskveld videre, og ikke minst en god start på helgen i morgen ❤️

7 kommentarer
    1. Hvorfor påpeker du ofte at barna får lite søtt, kake til bursdag etv hver gang du viser frem at de får noe usunt? Synes det er dumt at du må forsvare deg hele tiden. Er helt innafor å gi barna noe søtt av og til, så lenge basis kosten er sunn 😉

      1. Hm, det vet jeg faktisk ikke – kanskje jeg føler at jeg kommer kritikere på forhånd? Har nok noe med det å gjøre, når man blir så mye kritisert uansett hva man gjør så blir det dessverre litt sånn etter lang tid. Jeg skal ta med meg din konstruktiv kritikk videre og forhåpentligvis slutte med dette i tiden som kommer 🙂

        1. Trenger du i hele tatt å skrive hva unga dine får servert i forskjellige anledninger da? Ser liksom ikke helt poenget.

          1. Nei, kanskje ikke? Fornuftig kommentar! Skrev vel bare om dagen vår uten å tenke videre over det – og da ble det naturlig å nevne maten som var på noen av bildene fra dagen 🙂

    2. synes det virker som du er mye på bytur og café med barna, er det noe Morro for de egentlig? min 3 åring har ikke ro i rumpa til det ihvertfall. Lekeplass og utfoldelse ute vil vel være mye bedre for dem . Ja, jeg skjønner at du gjør det også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg