DE BESTE MERKELAPPENE!

Annonse – Smartlapper.no

God kveld alle sammen! ♥

I dag hadde guttene sin siste dag i barnehagen denne uken! De var kun i barnehagen tirsdag og i dag siden jeg har hatt vurderinger med skolen digitalt, som jeg ikke får gjort når barna er hjemme og Fredrik er på jobb. Når det er sagt, hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å sende guttene i barnehagen de andre dagene om jeg hadde hatt en normal jobb å gå til på dagene. Når jeg ikke har noen skoletimer de neste dagene (før mandag igjen da) og ellers kan jobbe på kveldene med sosiale medier og blogg, så ville det føltes unaturlig å sende guttene i barnehagen med tanke på hele koronasituasjonen og at jeg vet det er flere som trenger barnehagen mer enn oss akkurat nå. Så vi skal bare kose oss de neste dagene og i helgen! Gleder meg.

I anledning at vi denne uken smått har kommet oss tilbake til barnehagen, i likhet med mange andre av landets småbarn, så er det tilbake til merkingen av tøy – og i den anledning har jeg fått en ny samarbeidspartner: Smartlapper! Vet ikke med dere andre småbarnsforeldre, men nå som været endret seg betraktelig på kort tid, gikk det opp for meg at vi var nødt til å kjøpe litt nytt sommer- og vårtøy, vårsko og den slags. Minstemann her i hus kan, som de fleste andre lillesøsken, arve en del av storebroren sin – men også det må jo merkes på nytt med riktig navnelapp!

Smartlapper har både strykefri lapper (de som enkelt klistres på alt av klær, utstyr, matbokser og drikkeflasker) minilapper til mindre ting som blyanter (til skolebarn) kosedyr osv, og egne skolapper spesielt beregnet for å festes på sko. Jeg har fått teste ut lappene før jeg har fått anbefale dem videre til dere, og de sitter som støpt på alt av klær etter jeg har vasket det flere ganger, og holder det de lover. Uansett har smartlapper en veldig fin løsning – nemlig en 100% fornøydgaranti! Så dersom du ikke skulle være fornøyd, får du pengene tilbake!

De har flere kjente motiver på navnelappene sine, blant annet Karsten og Petra, Flåklypa og Kaptein Sabeltann. Ellers kan du designe dine egne med et stort utvalg av figurer å velge mellom! Alt fra dinosaurer og andre dyr, til biler, båter, og tog – samt leker og idrett. Barna mine var selv med å valgte ut hvordan de ville at deres navnelapper skulle se ut, og valget endte på de eksklusive navnelappene som var designet av Camilla Rørvik. Utrolig fine!

Klikk på banneret under for å sjekke ut tilbudet deres av navnelapper og klikk noen hjem for å merke nytt tøy til barnehage- og/eller skole dersom du også trenger noen nye nå ♥

11 kommentarer
      1. Vi ble enige om at vi brukte mitt etternavn til barna ja, ettersom etternavnet mitt vil dø ut etter hvert om vi i familien vår ikke gir barna våre etternavnet vårt. Så Fredrik sitt beholdes som mellomnavn 🙂

        Haha, tenkte faktisk på det med tlf-nummeret før jeg la ut bildene! Men har en såpass voksen lesergruppe (Flest lesere i alder 25-34) at jeg regner med at det ikke blir noen problem. Det er jo uansett ute på 1881.

        1. Haha, dette er teit men nå ble jeg faktisk litt frista til å sjekke. Så vidt jeg kan se har du offentlig adresse men ikke noe telefonnummer på verken 1881 eller Gule Sider. Kan aldri skade å være ekstra forsiktig 🙂

        2. Er det ingen andre i din slekt som kommer til å få barn som kan føre navnet videre? Hvor få er det egentlig som heter Enerberg da?

          1. Det er kun 13 stykker som heter Enerberg til etternavn. Det er en del jenter i familien også som antakeligvis kommer til å ta etternavnet til sin mann, så dermed var dette et stort ønske for blant annet min pappa, at vi beholder etternavnet og gir det videre til barna våre.

          1. November 2016:
            «– Noah og Leo har ulike etternavn. Eller – de har samme etternavn, men i ulik rekkefølge. Dette fordi Fredrik og jeg mildt sagt var svært uenige om hvilket etternavn guttene skulle ha, siden man kun kan ha ett etternavn og det var viktig for oss begge at barna våre hadde etternavnene til oss begge. Dermed heter de Noah Enerberg Johannessen, og Leo Johannessen Enerberg. Faktisk litt pinlig å innrømme at vi ikke klarte å bli enige, men vi er fornøyd med løsningen vår så da er det jo det som betyr noe.«

            Har dere ombestemt dere da?

            1. Dette jeg også har lest en gang!
              I Norge har man bare er etternavn, det andre er mellomnavn. Så med mindre man slår de sammen med bindestrek, så er det bare er etternavn..

          2. Hei! I 2016 ble vi ikke enige om etternavn, derfor fikk guttene hvert sitt (en mitt, den andre Fredrik sitt – det var en løsning vi var fornøyd per da, men dette er flere år siden nå) dette har vi nå endret på da vi omsider kom frem til vi ønsket at guttene skulle ha samme etternavn, og ikke synes det var en god løsning at de hadde hvert sitt. Fredrik synes heller ikke det var fullt så viktig at guttene hadde hans etternavn. Det er egentlig ikke sånn superviktig for meg heller, men det faktum at min far synes det var viktig da han ikke ønsket at etternavnet (Enerberg) vårt skulle dø ut, gjorde at vi landet på den løsningen med mitt etternavn til slutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg