TRODDE ALDRI DENNE DAGEN SKULLE KOMME

I dag har det skjedd noe magisk her hjemme, som jeg faktisk ikke kan huske at jeg har opplevd noen gang tidligere.

Skittentøyskurven er tom. Den er faktisk helt tom. Jeg kjenner at jeg er på nippet til å gråte av glede når jeg tenker på det, og føler egentlig på mange sett at jeg nå har klart å runde livet. Dere som ikke er foreldre (eller småbarnsforeldre) forstår sikkert ikke en døyt av dette og hvorfor jeg i alle dager er i såpass ekstase at jeg skriver om på det bloggen min. Men en dag… Vil dere kanskje forstå.

Det er nemlig sånn at det aldri har skjedd før. Ikke sjans, en gang. Skittentøyskurven har vært et endeløst fjell som egentlig aldri har sett ut til å bli noe mindre, uansett pokker hvor mye klær jeg har vasket. Og så kommer tidsklemma og hele pakka oppe i det hele. Det sier kanskje litt at jeg heller trodde at Fredrik hadde flyttet på skittentøyet, enn at det faktisk var tomt for det.. Jaja.

Denne dagen har i hvert fall vært høyst normal. Skole for min del, barnehage for barnas del og jobb for Fredriks del. Bading av barna (og vasking av badet) en koselig middag sammen, og en film har vi jammen meg også fått tid til i dag (for ikke å snakke om jubling over det med skittentøyskurven!) Jeg holder fremdeles på å ta igjen en del av det tapte skolearbeidet fra da jeg var syk og borte fra skolen – så noen hektiske dager er det absolutt. Faktisk må jeg rett tilbake med skolearbeid etter dette blogginnlegget. Haha! Regner med dere er ganske lei av å høre om skolearbeidet mitt, så når jeg først kommer a jour med alt av nettopp dette, skal jeg klare å planlegge noen nye blogginnlegg som ikke handler om skolen. Men aller først: Nå har jeg mindre enn to måneder igjen på skolen før det er sommerferie, og det føles forbanna surrealistisk.

Tusen takk for den fine responsen på sist blogginnlegg, forresten! Håper alle sammen får en riktig fin kveld videre!

7 kommentarer
          1. Lurte på om du kan være så snill å lage et eget innlegg eventuelt video der du viser hvordan du rengjør dusjen??
            Tenker det er mange som hadde blidt glad for det.

            1. Her er oppskriften på den eddikk-vasken jeg bruker i dusjen:

              Du tar ganske enkelt cirka to deler oppvaskmiddel og blander med én del eddik. Jeg benyttet Sun light oppvaskmiddel, men du kan like gjerne bruke et annet.

              Du blander det hele godt sammen, og så bruker du en svamp til å påføre blandingen på dusjveggene. Du behøver ikke skrubbe mye, men påfør middelet og gnikk litt rundt der du ser at det trengs.

              Så lar du det stå noen minutter før du skyller av. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg