VERDENS FINESTE BILDE

God tirsdag alle sammen ♥ Selv om jeg egentlig er i feriemodus fra skolen nå (det vil si: undervisningen og fagene) så mangler jeg en vurdering i matte som jeg skal ha i morgen, så det er hva jeg skal bruke kvelden min på å øve til. Men først måtte jeg bare ordne en kjapp oppdatering og dele verdens fineste bilde som jeg tok her om dagen på tur med guttene mine!

Det er så varmt om dagen, og vi har den siste uken vært på stranden, gått turer ved havet, på utallige lekeplasser og spist ganske mye is. Pinsehelgen var veldig fin og vi har jevnt over kost oss masse disse dagene. Spesielt siden jeg visste det bare var et tidsspørsmål før varmen tok slutt, siden det er meldt dårlig vær allerede til helgen igjen og før bursdagen min på søndag. Sånn er det bare, og vi nøt det i alle fall så lenge det varte. Haha!

Fremover nå skal det bare være alternativt opplegg for min del på skolen, i og med at jeg er ferdig med alle vurderinger for dette skoleåret allerede i morgen. Likevel har jeg ikke ferie før 19 juni, men det går nok fort dit! Det er ufattelig deilig å tenke på og jeg gleder meg til jeg offisielt kan få ferie fra skolen – selv om jeg har hatt et kjempefint skoleår, og til og med kan si at jeg ser frem til høsten og et nytt skoleår igjen. Barna skal naturligvis ha nokså mye fri fra barnehagen i sommer, og Fredrik skal ha 2 + 1 uke ferie, altså noe usammenhengende.

Jeg gleder meg masse og tror vi har en veldig fin sommer i vente. Spesielt siden barna er større enn noen gang og vi virkelig skal skape gode sommerminner som de kan huske tilbake på med et smil når de en gang blir mye større enn jeg orker å tenke på akkurat nå.

Håper dere alle nyter disse sommerdagene akkurat like mye som oss. Vi snakkes mer allerede i morgen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg