VERDENS FINESTE BILDE

I dag dukket det opp noe da jeg åpnet Instagram.

“På denne dagen for 5 år siden” sto det.

Og dette dukket opp. Det første bildet tatt av 18 år gamle pappa Fredrik, og lille sønnen vår♥ Jeg smelter helt, og måtte bare vise dere dette.

5 år altså. Noen ganger har jeg tenkt på at jeg den gang ikke ante hva som ventet meg. Spesielt når jeg vet hvor mye som har skjedd de siste fem årene, hvor mange valg jeg har måtte ta stilling til, hvor mange viktige avgjørelser som har blitt tatt. Men så blir jeg samtidig glad for at jeg ikke har visst, og at veien har blitt til mens man går. Hvorfor? Jo, for hvis jeg hadde visst, ville det blitt litt som å sitte med fasiten når man har matteprøve på skolen. Ja, man får svarene og du får kanskje full score på prøven, men når alt kommer til alt, så har du ikke lært stort.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg