10 SPØRSMÅL OG 10 SVAR

1. Ville du sagt ja hvis Fredrik spurte om du ville gifte deg med han? – Ja, det ville jeg. Elsker han jo♥

2. Hvordan går det med dere? – Vi har det greit, tross omstendighetene. Takk for omtanken! Fredrik har vært hjemme fra jobb en uke nå på grunn av sykdom, så vi er hjemme hele gjengen. Vanligvis hadde jeg nok tenkt at jeg ville blitt gal dersom vi skulle gått oppå hverandre slik vi gjør nå, men det har gått overraskende bra. Gleder meg til den vanlige hverdagen begynner igjen, men i mellomtiden er jeg glad for å kunne bidra i fellesdugnaden, og vi holder oss med glede hjemme.

3. Påvirker corona-situasjonen dere økonomisk? – Nei. Fredrik jobber i matbutikk, så hans jobb er vel, om noe, viktigere enn noen gang nå. Jeg jobber jo med sosiale medier hjemmefra og har faste samarbeidspartnere som jeg jobber tett med. I løpet av en måned får jeg nok av samarbeidsforespørsler fra ulike aktører som ønsker at jeg skal gjøre et bloggsamarbeid med dem. Vanligvis takker jeg bare ja til to per måned, for å sette en begrensning selv for hvor mye reklame jeg vil gjøre på bloggen min. De som leser bloggen min fast vet at jeg er veldig flink (om jeg får si det selv) til å begrense antall reklameinnlegg. Nettopp fordi jeg selv var bloggleser i mange år før jeg begynte å blogge, og vet hvor ufattelig kjedelig det er når bloggerene man leser bare pøser på med reklame etter reklame. Dessuten, som sagt før: Pengene har aldri vært det store for min del med det å blogge. Det har vært veldig gøy, selvfølgelig, å kunne leve på bloggen min og mine sosiale medier. Men utover det, er det å tjene mest mulig penger ikke et mål for meg i det hele tatt.

4. Har du merket en nedgang i antall lesere etter at du sluttet å eksponere barna dine? – Nei, jeg har tvert i mot merket en økning. Det blir for øvrig litt vanskelig å si om det er knyttet til det direkte, eller om det har med andre ting å gjøre.

5. Kommer du til å legge inn silikon på nytt? – Absolutt ikke. For dere som kanskje ikke har fått med dere blogginnlegget hvor jeg forteller om komplikasjonene jeg opplevde etter å ha tatt silikon så finner du det HER. Det er blogginnlegg til skrekk og advarsel. Jeg har på sett og vis akseptert at jeg kommer til å være så og si flatbrystet resten av livet, og det er det ikke så mye annet jeg kan gjøre med enn å akseptere. At jeg liksom skulle ha operert på nytt og risikert å gå gjennom det helvete nok en gang hadde aldri i livet skjedd.

6. Hvor mye betaler dere i husleie? – Dette får jeg veldig mye spørsmål om når jeg deler bilder eller videoer fra leiligheten vår på Snapchat! Vi betaler 12 000,- i husleie i måneden. Gleder meg for øvrig veldig til senere i år når vi forhåpentligvis skal kjøpe vår egen leilighet! Selv om vi elsker å bo i denne leiligheten, ønsker vi selvsagt å kjøpe fremfor å leie.

7. Kan du ha ny house tour snart? – Det kan jeg helt sikkert! Er jo flere år siden sist, og mye har endret seg her hjemme siden den gang.

8. Hvordan lagde du bursdagskaken du la ut på Snapchat? – Veldig enkelt! Bak et sukkerbrød, del i tre, dynk med syltetøy og krem (helst hjemmelaget, men på boks funker også) gjør dette mellom lagene, og topp med den siste delen av sukkerbrødet. Deretter dekker du hele kaken med krem, og pynter med valgfrie bær. Jeg gikk for en enkel versjon med bare jordbær og sjokolade, siden det var det bursdagsbarnet ønsket seg ♥ Her kan man også pynte med marengs, bær og vaniljekrem feks. Denne kaken kan også lett lages vegansk.

9. Kommer du til å slutte å blogge dette året? – Nei, det tror jeg nok ikke.

10. Hvor mye må du ha i snitt når du er ferdig på videregående? – Jeg må ha så nær 6 i karaktersnitt som mulig. Resten tar jeg igjen med alderspoeng!

9 kommentarer
    1. Hei, ikke noe hate på noen måte. Men merker at du ofte legger ut at du spiser kaker, is, sjokolade osv. Har dere et sunt eller usunt kosthold egt?

      1. Haha, skjønner utrolig godt at dere lurer på dette! Jeg spiser kanskje 10% av alt som legges ut, da oftest middagsrettene. Jeg har et veldig sunt kosthold og spiser i hovedsak plantebasert<3 Fredrik spiser mer av det jeg legger ut men langt fra alt! Mye fryses ned, gis bort til de rundt oss, osv osv. Fredrik er for øvrig hakket mer usunn enn meg, jeg spiser nesten ikke sukker men han er ikke like streng!

      1. Hei hei! Jo, alderspoeng gjelder, men med litt andre betingelser 🙂 Jeg får feks mine to første alderspoeng året jeg fyller 23, altså neste år. Skjønner at du lurte, trodde det ikke selv før jeg leste litt om det.

    2. Liker veldig godt at du ikke er en blogger med bloggen full av reklame, supert av deg! Å klare å stå i mot, når det er snakk om penger. Har lest gode blogger før, men nå er det bare reklame innlegg alt sammen omtrent, og da gidder ikke jeg å lese de lengre. Har faktisk lest bloggen din fra deg første innlegget ditt 🙂 Før Leo ble født 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg