DENNE UKENS…

TANKE:

Jeg tenkte mye på alle de som ikke har en mor på morsdagen i går. Det var ganske jævlig, og man føler seg ganske bortskjemt når man tenker over hvor heldig man er, og på andre siden sitter det noen og bare ønsker at de hadde moren sin med seg. Det setter ting i perspektiv, og viser at det viktigste vi kan gjøre er å tilbringe tid med de vi har nærmest, for vi vet faktisk aldri når de kan bli borte. 

LITT sliten mamma i dag, for å si det sånn. Dessverre er det synlig, haha!

HØYDEPUNKT:

Jeg har kommet så godt i gang med treningen nå og går nesten og gleder meg til hver dag jeg skal trene. Jeg har en økt på formiddagen hjemme med Leo, og en på kvelden før jeg gjør de siste tingene før dusjen og sengen venter. Jeg er SÅ motivert om dagen og det gjør meg så glad. Leo elsker å være med å trene så han klager heller ikke!

MEST LESTE INNLEGG:

“Tenk om du ikke hadde vært her/Tenk om jeg hadde tatt abort” Ble veldig godt tatt i mot og er nok ukens mest leste blogginnlegg. Jeg får ikke sjekket 100% siden jeg ikke kommer inn på statistikken min akkurat nå på grunn av elendig internett her hjemme, men jeg kjenner meg rimelig sikker altså. Tok bildene samme dag av Leo og ble så glad av å bare gjøre det. Han er den beste jeg vet.

BESTE INNKJØP:

Tidenes fineste topp som skal bli flittig brukt til sommeren! Har jeg forresten nevnt hvor mye jeg gleder meg til sommeren? Ja? Gud, det blir bra! Kjenner meg ørlite grann lei av snø og kulde. Teller ned!

CRAVING:

Iskaffe! Jeg delte jo til og med oppskrift denne uken, håper dere likte den ♦

NEDTUR:

Leo er mildt sagt i en periode hvor han ikke trenger så mye søvn, og det sammen med at jeg er i en periode hvor jeg trenger søvn (i hvert fall litt) er ikke akkurat perfect match. Leo våkner hver natt og det gjør meg smågal. Han er i tillegg lys våken når han da først våkner midt på natten, så jeg har på mange måter vært en zombie de siste dagene. Trøtt, men viktigst er det jo at at han har det bra – å være trøtt går heldigvis over! ♥

Ha en god mandag!

16 kommentarer
    1. Elsker bloggen din Jessica💐🎉🎁😃
      Og kjekt med ett blogginnlegg til idag
      Gleder meg alltid til å følge bloggen din, du er super Jessica + Leo
      Ha en fin dag du også skjønne deg Jessica

    2. Du har så mange gøye innlegg for tiden, har fulgt deg helt fra starten og ser at du blir mer og mer profesjonell! Dessuten formulerer du deg veldig bra. Håper du fortsetter å blogge som du gjør nå, alltid gøy å klikke seg inn på bloggen din. Du gjør en fin jobb!
      Ellers lurer jeg litt på hvordan du trener hjemme? Trenger litt inspirasjon selv!
      Ha en fin kveld 🙂

    3. Du er så flink som har ork til å trene med en liten en hjemme!
      Kunne du lagt ut et innlegg om hvordan du trener?
      Jeg la på meg 20 kg da jeg var gravid.. har de enda nå 7 mnd etter fødsel. Vil bli kvitt dem men vil helst trene hjemme. Men mangler inspirasjon!
      Så fint hvis du kunne laget et innlegg om dt 🙂

    4. Du blogger så bra! <3 Du virker som den perfekte mor for søte Leo!
      Lurer på om du kunne laget et innlegg hvor du forklarer hvordan du trener osv? Det hadde vært helt supert! 😀 Klem til deg

    5. du redigerer jo bildene av deg selv så mye at du aldri ser sliten ut selv om det syns i virkeligheten

    6. Anonym: Hei du!

      Har gått hardt ut tidligere og sagt at jeg aldri redigerer bilder av meg selv før jeg legger ut på bloggen, og det står jeg fortsatt ved. Her hadde jeg for øvrig akkurat tatt skikkelig tannblekning, hvis det var det du tenkte på 🙂

      God klem!

    7. en annen ting; jeg ser på Snapchat at ungen din er oppe både 21-22 om kvelden, hvorfor har du han oppe så sent?? må være bedre for alle 3 å innføre rutiner som er sunt for barnet ditt??

    8. Anonym: Hei!

      Videoene er ikke filmet da 🙂 Jeg pleier å filme på snapchat, så går jeg ut av appen så jeg har noe å poste til senere. Utrolig smart synes jeg 🙂

      At du angriper meg for å ikke ha rutiner fordi han har våknet klokken 21:00 en eller annen gang i fortiden (for det har jo hendt at han er våken da) synes jeg er synd. Jeg har gjort mitt aller beste hver eneste dag, står opp tidlig med han og prøver å legge han tidlig. Dumt du dømmer før du kjenner.

      Har skrevet et utfyllende og ordentlig innlegg om hvordan vi har strevet med Leo sine leggetider i lang tid før det nå har gått seg sakte men sikkert til. Les innlegget ved å kopiere følgende link inn:
      http://jessicaenerberg.blogg.no/1454066929_det_har_vrt_et_helvet.html

      Ha en god kveld<3

    9. jeg har seriøst lyst til å få bli kjent med deg så det er bare å sende meg brev 😊 Er fremdeles singel,urørt og barnløs 😊

    10. Jeg synest ikke du ser sliten ut – tvert imot! Kan forstå at det ikke er bare-bare å få et barn som ikke vil sove, til å legge seg og faktisk sove. Håper det bedrer seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg