DENNE UKENS…

BESTE INNKJØP:

Vårt beste innkjøp denne uken var nok den lille før-bursdagsgaven til Leo. Det ble ikke noe store greier, men han elsket den likevel ♥

En leke-mikrofon!

HØYDEPUNKT:

Herlig bursdagsselskap i går og kjempeherlig besøk av min far, søster, mor, og kjæresten til søsteren min. Mamma ble riktig nok bare et døgn, men resten av de var her til i stad. Vi spiste god mat ute i går, så noen filmer,  og var ute på kafe i det deilige været i dag igjen. Lenge siden jeg har sett pappa også fordi han jobber en del, så det var utrolig koselig å ha alle sammen her. Minus lillesøsteren min da, men hun så jeg for et par uker siden!

Storesøster Julie og en stk sliten meg!

TANKE:

Jeg tenker mye om dagen, men det har jeg vel egentlig alltid gjort. På alt mellom himmel og jord. Jeg tenker mye på fremtiden for tiden, og det er litt skrekkblandet fryd – men er det en ting jeg har lært så er det at livet alltid går videre og at ting stort sett ordner seg til slutt. Kanskje ikke for alle, men jeg vet at det kommer til å ordne seg for meg og at jeg har en god fremtid i møte. For hvis ikke jeg tror på det en gang, hvordan i alle dager skal andre kunne gjøre det? 

NEDTUR:

Få nedturer denne uken, gitt! Og godt er det ♥

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Siste fredagen alene før vi fikk skulle få møte sønnen vår! Jeg hadde vært i byen med moren til Fredrik og hun kjøpte noen pysjer og litt klær til Leo, og vi spiste sammen på en kinesisk restaurant og fikk snakket litt. Samme dagen skrev jeg også innlegget “7 ting jeg ikke var forberedt på” Når det kom til det å gå gravid! Innlegget kan dere lese HER.

Bilde tatt denne dagen <3

En nydelig søndag og en god påske ønskes dere! 

Klem

3 kommentarer
    1. Ville bare si att hodestøtten og skulderbeltene fortsatt er alltfor høyt på Leos sit bilsete. Så lenge han sitter med ryggen mot kjøre riktning skal beltene komme fra under skuldrene eller akkurat ved skuldrene. Hodestøtten og beltene justeres med samme spake på dette setet. Og husk at hvis han sitter i framsetet så må airbaggen være avskrudd. Ha en fortsatt bra dag!☺

    2. Ronja fra Finland: Tusen takk for viktig info, ronja!! Er så utrolig glad dere opplyser meg når dere ser at noe er feil; slik at jeg aldri gjør den feilen igjen og vet at Leo sitter så trygt han kan. Det var ikke airbag i setet han brukte, det har jeg lest en del om og fått med meg, heldigvis 😀

      I lige måte!

    3. Kanskje du bør ta en titt i bruksanvisningen som følger med barnesetet? Der står alt om montering og hvordan seler og hodestøtte skal være i forhold til barnet. Nytter ikke å ha en av de best stolene på markedet når du ikke tar sikkerheten selv så mye på alvor at du vet at ungen din sitter 100% trygt. Og et barn bør heller ikke sitte i forsetet, de styggeste kollisjonene er front mot front, derfor er baksetet tryggest for alle barn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg