NOE JEG HAR GLEMT Å FORTELLE!

Annonse – Bokklubben nye bøker

I dag kan jeg dele noen gode nyheter med dere som jeg hadde helt glemt å fortelle. Med jevne mellomrom nå har jeg delt tilbud med dere fra Bokklubben barn, hvor du får en super velkomstgave og medlemskap i bokklubben deres for barn – med gode barnebøker og leseglede som bidrar til barns utvikling og forståelse. Det var utrolig populært blant dere, og jeg må bare si at jeg er så glad for at jeg kan ha slike samarbeidspartnere, og påvirke i positiv retning. Istedenfor klassiske influencer-reklame som mobildeksler og betakaroten, liksom. Haha!

Det er virkelig en vinn-vinn situasjon for alle parter og det gjør meg så himla glad. Men! Da jeg hadde kampanjen gående fikk jeg også spørsmål fra noen av dere lesere som ikke har barn, som ønsket seg en lignende tilbud. Og det har jeg faktisk ordnet til dere nå!

Akkurat nå får du følgende gratis som en velkomstpakke når du melder deg inn i bokklubben nye bøker (altså for voksne):

♦ Gavekort på 1799,- som kan brukes på nettsiden deres (velg mellom interiør, mengde bøker, sengesett, småmøbler osv) og sett sammen egen velkomstpakke hvor du velger hva du vil så lenge prisen ikke overstiger 1799,-

Eller, du kan velge det nyeste tilbudet deres:

♦ Kjøkkenmaskin med blender fra Chef home i sølv (Verdi 2999,-)

Når verdien av velkomstpakken er så stor, skal det faktisk godt gjøres å tape noe på å melde seg inn. Det eneste du betaler er 199,- for frakt, for å få pakken din tilsendt hjem til deg.

Vilkårene for medlemskapet er så og si like som i Bokklubben barn- som jeg har tipset dere om tidligere, og som vanlig opplyser jeg alltid om alt som til vanlig står med liten skrift:

Det er ingen (!) kjøpeplikt som medlem i bokklubben, men du binder deg som medlem i ett år. Det spiller jo ingen rolle at man binder seg som medlem når man ikke har kjøpeplikt, men jeg vil selvfølgelig informere om alt – for å unngå alle misforståelser og for at dere skal føle dere trygge når dere melder dere inn. Når du har meldt deg inn får du får også tilsendt klubbens medlemsblad helt gratis ca. 20 ganger i året. I medlemsbladet får du en fyldig presentasjon av hovedbøker og mange gode medlemstilbud på uendelig med bøker på nettsidene deres, store avslag, på bøker man kanskje ellers ville kjøpt på bokhandelen uansett. De tilbyr nemlig også prisgaranti og maks rabatt på alle nye norske bøker. Du får dem altså ikke billigere andre steder.

Som medlem av bokklubben får du også tilsendt hovedbøkene fra tid til annen, så hovedbøkene må du avbestille innen avbestillingsfristen, dersom du ikke ønsker å få dem tilsendt. Det er uproblematisk og fort gjort – du kan gjøre det på bokklubben.no etter du har meldt deg inn eller via sms eller tlf. Eller appen deres! Dette står det også godt informert om hvordan du gjør når du melder deg inn. Glemt å avbestille før du mottar dem? Det er null problem! Du har full returrett på alle bøker og produkter innen det har gått hele 100 dager – du har med andre ord rikelig med tid.

Du må for øvrig betale porto når du sender dem tilbake hvis du har glemt å avbestille en gang, men det er snakk om småsummer og det finnes absolutt ingen skjulte store kostnader her. Det eneste som koster noe av betydning er å melde seg ut igjen før det er gått ett år (750,-) men det finnes det ingen grunn til å gjøre om man bare avbestiller hovedbøkene på forhånd, dersom man ikke ønsker å betale noen ting utover portoen på velkomstpakken. Veldig lett å gjøre dette! Og da har du et tilnærmet gratis medlemskap, bort sett fra de 199 kronene du som sagt betaler for å få velkomstpakken du velger tilsendt deg.

Klikk på banneret under for å melde deg inn! Du kan også klikke på banneret om du er litt nysgjerrig og har lyst til å sjekke ut tilbudet du kunne tenkt deg. (Kjøkkenmaskinen kommer på lager 24 juni og blir altså sendt ut til medlemmer først da)

Dersom du har barn og ønsker å se tilbudene fra Bokklubben barn som jeg snakker om i starten av blogginnlegget, kan du klikke HER. Bokklubben barn passer for deg som har barn mellom 0-13 år, og jeg har 2 ulike velkomsttilbud tilgjengelig for leserne mine om du klikker deg inn via lenken over. Der betaler du også kun 199,- for å få velkomstpakken din sendt hjem til deg.

Nyt dagen deres videre. Her er det sommer og full sol – vi snakkes selvsagt mer i morgen!

2 kommentarer
    1. Hei!
      Lurte bare på hvor buksa de er fra? Og hvilken størrelse bruker du? Den så veldig fin ut.

      Ser ut som vi har ganske så lik fasong på lårene og ser ut som buksa har grei lengde. Jeg SLITER med å finne bukser. Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men jeg er skarve 157 cm. XS blir nærmest pølseskinn og fin lengde, mens S blir for langt, men fin passform.

      Forstår dog om du ikke ønsker å svare på det, det er tross alt en privatsak det også 🙂

      1. Hei du!

        Den er fra Na-kd, og heter Highwaist Raw Hem Cropped Jeans. Utrolig fornøyd med den! Fikk den i et samarbeid, men har brukt den ukentlig i et halvt år så mener det virkelig når jeg sier den er god! Jeg har størrelse 34. Den er perfekt i beina, og ikke for lang – og det er super sjeldent for min del hvert fall. Haha! Den er litt liten i størrelsen, så om du ikke liker supertrange bukser går det nok helt fint å gå opp til 36. For lang i beina blir den i hvert fall ikke uansett 🙂

        Jeg er 159 cm høy, så høres ut som vi er ganske likt bygd!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg