VI SKAL REISE PÅ KJÆRESTETUR TIL…

Hei alle sammen! Nå ligger jeg i sofaen sammen med Leo og Noah som leker og slapper av, mens Fredrik vasker gulvet. Vi har ryddet leiligheten både i dag og i går, så nå er stort sett alt i orden og fint er hjemme – sett bort i fra soverommet til Fredrik og meg som jeg enda ikke er ferdig med. Der inne må jeg rydde meg ferdig, og så må vi blant annet kjøpe ny seng, samt noen ekstra småting før det er klart der inne. Jeg gleder meg veldig til å vise dere det når det er ferdig! Hvis du ikke fikk med deg det da jeg viste frem rommet til barna, kan du se det HER.

Nok om det, jeg har jo snakket om at Fredrik og jeg ønsket å dra sammen på en kjærestetur i løpet av sommeren fordi vi aldri har reist sammen. Vi har lenge snakket om sydentur, planer jeg også har delt med dere, men nå tar vi tatt en helomvending og rett og slett bestemt oss for å reise til.. London! Vi har sett på noen fine hoteller i Wembley og så tenkte vi å ta en weekend der i starten av august en gang, så kunne vi tilbringe en dag i sentrum av London, og en dag i Wembley. Det er et lite stykke fra London sentrum, og det synes vi passet helt fint. Så kan vi ta tog/taxi – hva enn som måtte passe, for å komme oss til London den ene dagen vi skal tilbringe der.

Vi droppet sydenturen og sparer altså den til en annen gang. Kanskje vi ender opp med å ta med barna på neste sydenferie? Hvem vet. Vi gleder oss i hvert fall veldig til å reise sammen, vi har kjent hverandre helt siden 2012 men aldri reist sammen på noe annet enn her i Norge – så det blir nok en skikkelig koselig tur som vi gleder oss til å dele med dere. ❤️

5 kommentarer
    1. Jeg har vært i London hver sommer siden 2009, falt pladask etter ett prosjekt i fjerde klasse. Men var altså ikke før 2009, da jeg var 19 år at jeg endelig fikk reist avgårde. Reiser så og si nesten alltid alene.

      I sommerferien, skal jeg mest sannsynlig til London igjen, men ikke helt sikker enda, da jeg fikk kattunger i september i fjor, og aldri vært borte fra dem en natt.

    2. Hei!
      Anbefaler å droppe en natt på Wembley, med mindre dere uansett skal på konsert der. Når jeg bodde i London var det alltid et ork de gangene jeg måtte dra til Wembley pga skole.
      Dere burde heller holde dere to netter i London, er såå mye å se og oppleve, særlig om man ser bort fra de typiske turistfellene. Eventuelt er det superfint å for eksempel ta en dagstur til Windsor eller Cambridge. Brighton er også fint. Relativt korte togturer! Skal dere en ukedag er det også verdt å stoppe forbi Eton om dere drar til windsor😁

      1. Hei!

        Tusen takk skal du ha for gode tips! Vi har jo virkelig ikke peiling og har aldri vært i London eller området rundt, så dette var skikkelig hjelpsomt! Da blir det nok to netter i London i stedet, ja 😀

    3. Forresten, droop taxi! Under-/overground er det som gjelder! Raskest og billigst form for transport. Buss er billigere, men tar ofte igjen lenger tid. Uber anbefales også over vanlig black cab

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg