DENNE UKENS….

Ja, dere kjenner jo meg. Selvsagt glemte jeg at søndagene mine skulle ha dette innlegget fast fremover! Jaja, da kjører vi de to siste ukene nå i dette innlegget. En stor beklagelse sendes fra surrehue!

 

MEST LESTE INNLEGG:

Haha, her er det ingen tvil! Innlegget mitt om kroppen min tok helt av. Over 15’000 norske lesere på innlegget er jo helt sinnssykt. Prøvde å få fremmet det på facebook-siden min men det nektet facebook å gjennomføre. “Spiller for mye på sex” skrev de. Sendte en smålig irritert mail tilbake hvor jeg skrev noe ala “Hvorfor i alle dager seksualiserer vi en helt vanlig kropp? Dette er for øvrig min som jeg har jobbet hardt for etter å ha født sønnen min for 9 måneder siden” Og den fikk jeg ikke noe svar på, gitt. Haha!! Les innlegget HER ♥


Bonusbilde til alle som mente at jeg egentlig ikke har gått ned noen ting (har gått ned ca 15 kg) her er hendene mine så langt ned jeg får dem med kamera på slep 🙂 (Og shorts, så ingen bikinibilde her!)  Bildet er også i sort hvitt fordi det var i fryktelig dårlig kvalitet, noe jeg ikke så før jeg hadde lagt det inn på pcen noen timer senere.. Så det er altså fordi jeg synes det forbedret kvaliteten! Og dere som er fryktelig lei bilder av kroppen min kan bare scrolle forbi dette og så er det heldigvis vinter så det blir lenge til neste gang! ♥

BESTE INNKJØP:

Det har blitt en del de siste to ukene, men likevel! Mine nye sko er favoritten. Og Leo sin nye kosedress! Og 3 nye kjoler. Og ja… Leo sin nye uro ♥

HØYDEPUNKT: 

At moren min kom nedover og var hos oss noen dager tidligere, at jeg har rukket å bli ferdig med alle julegaver, OG at vi var på en kjempekoselig søndags/julemiddag hos moren til Fredrik i går. Leo koste seg så mye!

Pappa og Leo!

CRAVING:

 

Trenger jeg egentlig si noe?… Pink lady epler og SJOKOLADE. Fy flate jeg elsker førjulstiden og jul.

VERSTE TANKE: Tanken på alle som ikke har råd til å feire jul. De som har barn som de ikke kan kjøpe julegaver til. De som ikke har råd til å kjøpe julemat. Synes også det er grusomt å tenke på alle som sitter alene i julen uten familie og venner, altså de eldre..  Får helt vondt innvendig. Grusomt er det.

I tillegg til tiggere som sitter ute på torget med first price vann i en flaske og et tynt teppe over seg. Og så nå som det er jul… Jeg gir konsekvent alltid penger til tiggere, uavhengig av hvor mye jeg har med meg. Man skal alltid hjelpe de som har mindre enn seg selv. Det er faktisk noe jeg har begynt med etter jeg har fått barn selv.. Har hørt mye om at tiggere ofte “eies” av noen for å tigge for dem, men det kommer ikke til å stoppe meg fra å gi penger. Uansett om du egentlig ikke trenger pengene eller ikke så vil jeg heller gi noen kroner for mye til noen som egentlig ikke trenger dem, enn å ikke gi til noen og risikere at de som virkelig trenger dem ikke får noen verdens ting.

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Satt jeg i hybelen min på østre halsen i Larvik og pakket klær, sorterte, og ryddet ut. Vi skulle flytte til ny leilighet den 1 januar, og jeg hadde et lite fravær fra bloggen på grunn av dette. Den 13 desember oppdaterte jeg dere med at jeg hadde det travelt og mye å tenke på oppe i det hele også. HER kan dere lese blogginnlegget.

Stoor klem

13 kommentarer
    1. Så lei av å lese om den fantastiske kroppen du synes du har, og alle shopping bilder, kanskje det er riktig som du skrev at folk ikke vet om du har millioner i banken….. Takk for meg og lykke til som alene mor.

    2. Så morsomt med slike innlegg som dette! Du har en fantastisk blogg som jeg bare
      måå klikke meg inn på hver dag! Leo er så sjarmerende i tillegg<3
      Ha en fin dag!

    3. Ingrid: Åh, så hyggelig å høre at du liker slike innlegg! Skal virkelig prøve å få tatt meg sammen nå, så det blir slike hver søndag fremover 🙂

      Setter stor pris på at du er innom hver dag! Tusen, hjertelig takk <3

      Ha en fin dag du også!¨
      Klem

    4. Gøy med sånne innlegg, og alltid gøy å lese tankene og refleksjonene dine, du uttrykker det veldig bra! Fine sko!

    5. Hei, Jessica. Du er skikkelig bra og virker som en fantastisk mor (skriver virker siden jeg egentlig ikke har noe å si da jeg ikke kjenner deg).
      Men vil bare si at det er litt godt å se gjennom å lese bloggen din at det fortsatt finnes folk som ikke har fremmedfrykt, og kan gi penger til tiggere. Går så mye drit rundt til innvandrere og asylsøkere om dagen, at de bare er lykkegjegere osv. så er fantastisk å se at du bryr deg om de som har mindre enn deg selv <3 Lær de gode verdiene dine videre til din skjønne sønn.

    6. Tenker du noen gang over at Leo en gang vil få se disse bildene? Hva tenker du om at kameratene hans kanskje kommer til å fortelle han at de har sett mora hans nesten naken? Nei, du er ikke på ei badestrand, du breier deg ut på nettet for ekstra klikk. Jeg er og kjempefornøyd ned min kropp, 50-55 kg (varierer litt) og 1,70 høy, men det kunne ikke falle meg inn å legge ut slike bilder. Har intet ønske om at arbeidsgiver, venner, barn og barnebarns foreldre skal seg meg i nettoen, de ser hvor slank og flott jeg er med klærne på.
      Jeg gir aldri til tiggere, de fleste er organisert, de bytter på å sitte på de ulike plassene, har morgenmøte med kaffe og boller fra Narvesen. Fattig? Sitter og snakker i mobilen i timesvis, sikkert billig å ringe hjem…

    7. Anonym: Jeg tenker at det er fryktelig lite sannsynlig at en guttegjeng vil lete på nett etter en av guttas mamma, og få seg til å sjekke på en daværende avdanket mammablogger. Hvor sannsynlig tenker du at det er? Sånn, helt seriøst?

      Selvfølgelig har jeg tenkt tanken, men jeg tror nok Leo allerede har sett meg i mye mindre klær enn vist på bildene over.

      Klem, og ha en god kveld

    8. Jeg synes slike innlegg som dette er veldig kjekke å lese!!! Det handler for det første om at jeg generelt liker slike innlegg, men også om å vise interesse for sine medmennesker og hva som betyr noe for de!! Og er det å vise bilder av kroppen sin eller hva man ha kjøpt seg, eller til barnet sitt, så er det det. Hva man synes om bilder som viser hud eller hvor mange penger folk bruker på dette og hint, så er ikke det noe vi andre har noe med, det er ikke våre liv og det vitner i mine øyne om svært dårlig folkeskikk og null forståelse å lire av seg det haterne gjør her inne på bloggen!!!! Jeg har lest myye av det og det skremmer meg hvilket syn en del lesere har på sine medmennesker!!! Det gjør meg vondt at Jessica skal få slengt i seg så mye dritt!!! Hun er en god mor og gjør så godt hun kan i en travel hverdag som småbarnsmamma!!! Leo er en frisk og velskapt gutt, han får det han trenger på alle måter, det går tydelig frem av bildene av ham her på bloggen!!!
      Jessica, jeg forstår veldig godt at du er stolt av kroppen din!!! Det er en stor bragd å gå ned 15 kg samtidig som man skal komme seg etter et keisersnitt, noe som faktisk er en skikkelig operasjon, og samtidig ta seg av en liten baby med alt hva det innebærer!!! Så bare fortsett å være stolt du!!! Og gi f….. i de som bare slenger ut av seg drit!!!! <3 <3 <3 <3

    9. Så nydelig kropp du har! Det er lov å være stolt av seg selv, og det har du grunn til! Syns det er så gøy å følge bloggen din. Du virker så voksen og reflektert. Har fulgt deg fra starten, men er alt for dårlig til å kommentere, så det skal jeg bli flinkere til! Har selv en sønn på ni uker, og da er det så gøy å lese om andre i samme situasjon.
      Stå på videre, heier på deg!
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg