JEG BLIR SÅ GLAD!

Hei alle sammen ♥

Håper dere har det bra! Her ligger jeg på sofaen etter en lang hjemmedag, hadde egentlig planer om en joggetur, men den utgikk for å gjøre husarbeid. Haha! Første hverdagen jeg har hatt alene med barna, og jeg tror jeg har funnet en måte å gjøre det på med å balansere den digitale undervisningen fra skolen, med det å være hjemme med barna. Det er ingen enkel sak for å si det sånn, men jeg er rett og slett nødt til å ty til litt barnetv-titting. Ellers har jeg kjøpt inn tegnebøker, nye tegnestifter og litt diverse til guttene mine, i tillegg til noen nye leker. Må bare gjøre det beste ut av det! Kan tipse om at flere steder har ganske store avslag på slike ting for tiden, Normal, Nille og Ark for å nevne noen. Regner med jeg ikke er den eneste her som har barn hjemme på dagtid nå! Vi har også selvsagt avlyst bursdagsselskapet til min (snart) 5 år gamle gutt som har bursdag om en uke. Vi er ikke i karatene men tar ingen sjanser. Så får heller Fredrik, jeg og lillebroren hans feire han skikkelig her hjemme på dagen hans! ♥ Til syvende og sist må alle må ofre noe i disse tider så vi tar vår del som alle andre.

Over til overskriften! I det siste har jeg fått så mange koselige meldinger og bilder fra dere som har testet ut flere av oppskriftene mine og som liker dem så godt, til og med bilder av det dere har laget – og det gjør meg altså så glad! At noen faktisk har tatt seg tid til å lage det jeg legger ut oppskrifter på, som jeg har laget selv.. Synes altså det er så utrolig hyggelig! I disse tider hvor mange av oss tilbringer mye tid hjemme, har man kanskje litt ekstra tid til å lage noe godt – så jeg tenkte å lage en liten oversikt over noen av oppskriftene mine i dette blogginnlegget. Kom gjerne med forslag om andre oppskrifter dere kunne tenkt dere at jeg laget! Jeg tenker kanskje å prøve meg på bakst snart, hadde elsket å lage skoleboller med sjokoladekrem eller noe! Men er dårlig på bakst, så tenker kanskje jeg må øve meg litt først. Ellers har jeg jo laget mye desserter, så kanskje det er på tide med litt flere middagsretter?

Desserter:

Oppskriften for Kinder-kakao HER ♥ Verdens beste pannekaker HER

Nutella-milkshake HER ♥ Kinder-sjokolademousse HER

Belgiske vafler med sjokoladetrekk HER ♥ Vegansk frappe med salt karamell HER

Pannekaker fylt med Nutella HER

Middagsretter/tilbehør:

Hjemmelaget loaded fries HER ♥ Vegansk taco med søtpotet og kylling-erstatning HER

Verdens beste kjøttfrie pastagryte HER ♥ Bakt søtpotet med sprøstekte kikerter og tilbehør HER

Ble et litt sent blogginnlegg, men det får så være. Vi snakkes mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg